fbpx
Jak dotrzeć do lokalnych klientów?

Jak dotrzeć do lokalnych klientów?

Mam dla Ciebie kilka przykładów efektywnego wykorzystania systemów reklamowych w social media👇

1. Skorzystaj z wyboru lokalizacji

Najważniejszą opcją w systemie reklamowym social media jest możliwość wyboru lokalizacji. Możesz z dokładnością do 1 kilometra określić położenie urządzenia, z którego skorzysta potencjalny klient i wyświetlić mu swoją reklamę. Jest to szalenie istotny element marketingowej układanki dla KAŻDEGO BIZNESU. Dotarcie do osób, które znajdują się w pobliżu naszej firmy daje zwiększa nasze szanse na sprzedaż 🔝

2. Dotrzyj do najbogatszych klientów

Jak dotrzeć do najbogatszych klientów z naszej okolicy? Jedną z najlepszych (lecz nie jedyną!) możliwością jest wybranie w opcjach ,,zachowania” użytkowników najdroższych telefonów komórkowych oraz komputerów. Dotrzemy w ten sposób do użytkowników konkretnych modeli urządzeń, które dostępne są tylko dla osób o stosunkowo wyższych zarobkach ☺️

3. Zawężaj zainteresowania

Kiedy wybierzemy już lokalizację naszej grupy docelowej czas na zawężenie jej o zainteresowania. Bardzo szerokie możliwości wyboru zainteresowań wynikają między innymi z faktu masowego przypisywania użytkownikom niektórych zainteresowań. Dlatego koniecznie pamiętajmy o ZAWĘŻANIU (opcja dostępna pod miejscem na wpisywanie zainteresowań). Przykład? Jeżeli prowadzimy klub fitness, możemy wybrać zainteresowanie ,,sport”, a następnie ,,zawężyć” grupę docelową zainteresowaniem ”fitness”.

4. Pamiętaj o wyborze języka

Jeżeli reklama jest polskojęzyczna pamiętajmy o wpisaniu języka polskiego w przeznaczonym do tego miejscu (pod wyborem lokalizacji). W miejscowościach turystycznych często spotykanym błędem jest kierowanie reklam polskojęzycznych do obcokrajowców. Może oferujemy wycieczki dla turystów z zagranicy? Ta opcja daje nam możliwość dotarcia do takich osób! Każdy z nas chce przecież maksymalnie wykorzystać budżet 😉

5. Osoby mieszkające, a może turyści?

Przy wyborze lokalizacji możemy określić, czy osoby zamieszkują dany obszar, podróżują czy też znajdowały się niedawno na danym obszarze. Warto przemyśleć wykorzystanie tej opcji, niezależnie od branży 

Chcesz wiedzieć jak wykorzystać te opcje w Twojej firmie?
Napisz do nas, a znajdziemy Twoją drogę do sukcesu 🚀