fbpx

Strategia e-marketingowa

Zbuduj silną (i stabilną) pozycję swojej firmy w Internecie

Strategia działań w Internecie uratowała już tysiące złotych budżetu naszych
klientów. Dzięki opracowaniu konkretnego planu działania efektywność
e-marketingu wreszcie staje się oszałamiająco wysoka! Marketing to nie tylko
reklamy, strona internetowa i tabelki.

W czasach gigantycznej konkurencji musisz wyróżnić swoją firmę, dlatego
tak ważne jest pochylenie się nad marką, grupą docelową czy celami firmy.
Wykorzystaj nasze doświadczenie do zwiększenia przychodów swojej firmy.

O firmie

Strategia e-marketingowa to:

Wyższa skuteczność komunikacji marketingowej

Konkretne cele i kierunki rozwoju firmy w Internecie

Dopasowanie rozwiązań e-marketingu do Twojej firmy

Jak możesz to wykorzystać?

Wyprzedź konkurencję, która działa po omacku ,,od reklamy do reklamy”

Przestań tracić budżet reklamowy na ciągłe testowanie

Określ swoją drogę do sukcesu – zobaczysz jak wzrośnie sprzedaż Twojej firmy

Nasza oferta stworzenia strategii e-marketingowej obejmuje

Strategia marki

Zdefiniowanie grupy docelowej

Określenie punktów styku oraz kanałów dystybucji

Strategia komunikacji w Social Media

Wybór Kluczowych Wskaźników Efektywności (KPI)

Analiza konkurencji

Jak to wygląda w praktyce?

1

Przygotowanie oraz wdrożenie strategii e-marketingowej dla salonu kosmetycznego wpłynęło na wzrost liczby wizyt o 140%.

2

Kilka drobnych zmian w komunikacji firmy fotograficznej w Social Media zwiększyło przychód firmy ponad 3-krotnie! Zmiany polegały w szczególności na dopasowaniu treści do grupy docelowej firmy.

Opinie

Justyna Dąbrowska

Szkolenie pozwoliło mi rozwiązać konkretne problemy związane z marketingiem mojej firmy. Dzięki praktycznej wiedzy mogłam tuż po szkoleniu wprowadzić proste rozwiązania, które popchnęły moją firmę do przodu.

Justyna Dąbrowska
Fotografia dziecięca
Bartek Stepniewski

Szkolenie przeprowadzone w bardzo miłej atmosferze a wiedza była poparta na praktycznym doświadczeniu prowadzącego. Uzyskałem również odpowiedzi na nurtujące mnie pytania odnośnie marketingu - zwłaszcza jeśli chodzi o Facebook Ads. Do swojej firmy wniosłem pewne wskazówki, dzięki temu moja agencja pozyskała nowych klientów.

Bartek Stepniewski
Własciciel Agencji Useitly
Maciej Kowal

Bardzo ciekawe doświadczenie. Dzięki szkoleniu poznałem szerokie możliwości nowoczesnego marketingu i dowiedziałem się które rozwiązania skutecznie podniosą sprzedaż w moim sklepie. Właśnie dopasowanie narzędzi, budżetu i grupy docelowej do biznesu były dla mnie bardzo ważnym doświadczeniem.

Maciej Kowal
AGD Warszawa

Etapy współpracy

1

Rozmowa wstępna

Krótka rozmowa o Twojej firmie pozwoli na wskazanie kluczowych obszarów do optymalizacji.

2

Krótka rozmowa o Twojej firmie pozwoli na wskazanie kluczowych obszarów do optymalizacji.

Zdefiniujemy misję oraz cele biznesowe i marketingowe Twojej firmy.

3

Zdefiniowanie grupy docelowej.

Wykorzystując personę, czyli sylwetkę klienta idealnego, zdefiniujemy grupy docelowe dla Twoich produktów lub usług.

4

Analiza konkurencji.

Przeanalizujemy działania Twojej konkurencji w Internecie. Dzięki temu określimy Twoje przewagi konkurencyjne, które wpłyną na efektywność przyszłych kampanii reklamowych.

5

Wybierzemy najlepsze kanały dotarcia do klienta.

Wykorzystując informację o grupie docelowej, Twoich produktach oraz celach będziemy mogli wybrać najważniejsze narzędzia e-marketingowe dla Twojej firmy.

6

Strategie komunikacji

Dla każdego kanału promocji stworzymy strategię komunikacji. Dzięki temu będziesz mógł lepiej trafiać z komunikatem reklamowym do swoich klientów.

7

Określenie KPI (kluczowych wskaźników efektywności).

Podpowiemy Tobie jak mierzyć efektywność działań marketingowych w Internecie i na które wskaźniki zwracać uwagę.

FAQ

    • Każda firma, na każdym etapie swojego rozwoju nie powinna marnować budżetu reklamowego na złe praktyki. Właśnie dlatego strategia
      e-marketingowa to inwestycja na wiele lat – zarówno dla początkujących startupów jak i dojrzałych przedsiębiorstw. Strategia e-marketingowa wyznacza drogę do sukcesu, dzięki czemu łatwiej trzymać się odpowiedniego kierunku.

    • Każda firma, na każdym etapie swojego rozwoju nie powinna marnować budżetu reklamowego na złe praktyki. Właśnie dlatego strategia
      e-marketingowa to inwestycja na wiele lat – zarówno dla początkujących startupów jak i dojrzałych przedsiębiorstw. Strategia e-marketingowa wyznacza drogę do sukcesu, dzięki czemu łatwiej trzymać się odpowiedniego kierunku.

    • Każda firma, na każdym etapie swojego rozwoju nie powinna marnować budżetu reklamowego na złe praktyki. Właśnie dlatego strategia
      e-marketingowa to inwestycja na wiele lat – zarówno dla początkujących startupów jak i dojrzałych przedsiębiorstw. Strategia e-marketingowa wyznacza drogę do sukcesu, dzięki czemu łatwiej trzymać się odpowiedniego kierunku.

    • Każda firma, na każdym etapie swojego rozwoju nie powinna marnować budżetu reklamowego na złe praktyki. Właśnie dlatego strategia
      e-marketingowa to inwestycja na wiele lat – zarówno dla początkujących startupów jak i dojrzałych przedsiębiorstw. Strategia e-marketingowa wyznacza drogę do sukcesu, dzięki czemu łatwiej trzymać się odpowiedniego kierunku.

    • Każda firma, na każdym etapie swojego rozwoju nie powinna marnować budżetu reklamowego na złe praktyki. Właśnie dlatego strategia
      e-marketingowa to inwestycja na wiele lat – zarówno dla początkujących startupów jak i dojrzałych przedsiębiorstw. Strategia e-marketingowa wyznacza drogę do sukcesu, dzięki czemu łatwiej trzymać się odpowiedniego kierunku.

kontakt

Dawid Czoska

- Strateg Adsów w Marketing DC

Skontaktuj się ze mną: 506 600 626

Co jeszcze oznacza Marketing Dla Ciebie?