Strategia e-marketingowa

Zbuduj silną (i stabilną) pozycję swojej firmy w Internecie

Strategia działań w Internecie uratowała już tysiące złotych budżetu naszych
klientów. Dzięki opracowaniu konkretnego planu działania efektywność
e-marketingu wreszcie staje się oszałamiająco wysoka! Marketing to nie tylko
reklamy, strona internetowa i tabelki.

W czasach gigantycznej konkurencji musisz wyróżnić swoją firmę, dlatego
tak ważne jest pochylenie się nad marką, grupą docelową czy celami firmy.
Wykorzystaj nasze doświadczenie do zwiększenia przychodów swojej firmy.

O firmie

Strategia e-marketingowa to:

Wyższa skuteczność komunikacji marketingowej

Konkretne cele i kierunki rozwoju firmy w Internecie

Dopasowanie rozwiązań e-marketingu do Twojej firmy

Jak możesz to wykorzystać?

Wyprzedź konkurencję, która działa po omacku ,,od reklamy do reklamy”

Przestań tracić budżet reklamowy na ciągłe testowanie

Określ swoją drogę do sukcesu – zobaczysz jak wzrośnie sprzedaż Twojej firmy

Nasza oferta stworzenia strategii e-marketingowej obejmuje

Strategia marki

Zdefiniowanie grupy docelowej

Określenie punktów styku oraz kanałów dystybucji

Strategia komunikacji w Social Media

Wybór Kluczowych Wskaźników Efektywności (KPI)

Analiza konkurencji

Jak to wygląda w praktyce?

1

Przygotowanie oraz wdrożenie strategii e-marketingowej dla salonu kosmetycznego wpłynęło na wzrost liczby wizyt o 140%.

2

Kilka drobnych zmian w komunikacji firmy fotograficznej w Social Media zwiększyło przychód firmy ponad 3-krotnie! Zmiany polegały w szczególności na dopasowaniu treści do grupy docelowej firmy.

Opinie

Justyna Dąbrowska

Dawid z Marketing DC rozwiązał konkretne problemy związane z marketingiem mojej firmy. Dzięki praktycznej wiedzy mogłam tuż po szkoleniu wprowadzić proste rozwiązania, które popchnęły moją firmę do przodu.

Justyna Dąbrowska
Fotografia dziecięca
Bartek Stepniewski

Szkolenie przeprowadzone przez Dawida w bardzo miłej atmosferze a wiedza była poparta na praktycznym doświadczeniu prowadzącego. Uzyskałem również odpowiedzi na nurtujące mnie pytania odnośnie marketingu - zwłaszcza jeśli chodzi o Google Ads. Do swojej firmy wniosłem pewne wskazówki, dzięki temu moja agencja pozyskała nowych klientów.

Bartek Stepniewski
Własciciel Agencji Useitly
Maciej Kowal

Dzięki współpracy z Dawidem przestałem się martwić o przychody mojego sklepu. Wysokie zwroty z kampanii Google Ads zapewniają mi comiesięczny dopływ nowych klientów i wysoką sprzedaż. Dawid odwiedził mnie w Warszawie, gdzie mogliśmy spokojnie przegadać współpracę. Indywidualne podejście i brak ,,agencyjnego'' podejścia do klienta to również atuty Dawida.

Maciej Kowal
AGD Warszawa

Etapy współpracy

1

Rozmowa wstępna

Krótka rozmowa o Twojej firmie pozwoli na wskazanie kluczowych obszarów do optymalizacji.

2

Krótka rozmowa o Twojej firmie pozwoli na wskazanie kluczowych obszarów do optymalizacji.

Zdefiniujemy misję oraz cele biznesowe i marketingowe Twojej firmy.

3

Zdefiniowanie grupy docelowej.

Wykorzystując personę, czyli sylwetkę klienta idealnego, zdefiniujemy grupy docelowe dla Twoich produktów lub usług.

4

Analiza konkurencji.

Przeanalizujemy działania Twojej konkurencji w Internecie. Dzięki temu określimy Twoje przewagi konkurencyjne, które wpłyną na efektywność przyszłych kampanii reklamowych.

5

Wybierzemy najlepsze kanały dotarcia do klienta.

Wykorzystując informację o grupie docelowej, Twoich produktach oraz celach będziemy mogli wybrać najważniejsze narzędzia e-marketingowe dla Twojej firmy.

6

Strategie komunikacji

Dla każdego kanału promocji stworzymy strategię komunikacji. Dzięki temu będziesz mógł lepiej trafiać z komunikatem reklamowym do swoich klientów.

7

Określenie KPI (kluczowych wskaźników efektywności).

Podpowiemy Tobie jak mierzyć efektywność działań marketingowych w Internecie i na które wskaźniki zwracać uwagę.

FAQ

    • Każda firma, na każdym etapie swojego rozwoju nie powinna marnować budżetu reklamowego na złe praktyki. Właśnie dlatego strategia
      e-marketingowa to inwestycja na wiele lat – zarówno dla początkujących startupów jak i dojrzałych przedsiębiorstw. Strategia e-marketingowa wyznacza drogę do sukcesu, dzięki czemu łatwiej trzymać się odpowiedniego kierunku.

    • Każda firma, na każdym etapie swojego rozwoju nie powinna marnować budżetu reklamowego na złe praktyki. Właśnie dlatego strategia
      e-marketingowa to inwestycja na wiele lat – zarówno dla początkujących startupów jak i dojrzałych przedsiębiorstw. Strategia e-marketingowa wyznacza drogę do sukcesu, dzięki czemu łatwiej trzymać się odpowiedniego kierunku.

    • Każda firma, na każdym etapie swojego rozwoju nie powinna marnować budżetu reklamowego na złe praktyki. Właśnie dlatego strategia
      e-marketingowa to inwestycja na wiele lat – zarówno dla początkujących startupów jak i dojrzałych przedsiębiorstw. Strategia e-marketingowa wyznacza drogę do sukcesu, dzięki czemu łatwiej trzymać się odpowiedniego kierunku.

    • Każda firma, na każdym etapie swojego rozwoju nie powinna marnować budżetu reklamowego na złe praktyki. Właśnie dlatego strategia
      e-marketingowa to inwestycja na wiele lat – zarówno dla początkujących startupów jak i dojrzałych przedsiębiorstw. Strategia e-marketingowa wyznacza drogę do sukcesu, dzięki czemu łatwiej trzymać się odpowiedniego kierunku.

    • Każda firma, na każdym etapie swojego rozwoju nie powinna marnować budżetu reklamowego na złe praktyki. Właśnie dlatego strategia
      e-marketingowa to inwestycja na wiele lat – zarówno dla początkujących startupów jak i dojrzałych przedsiębiorstw. Strategia e-marketingowa wyznacza drogę do sukcesu, dzięki czemu łatwiej trzymać się odpowiedniego kierunku.

kontakt

Dawid Czoska

- Strateg Adsów w Marketing DC

Skontaktuj się ze mną: 506 600 626

Co jeszcze oznacza Marketing Dla Ciebie?