Google Ads

Zwiększ przychody swojej firmy w Internecie

Kampanie reklamowe Google Ads to najszybszy sposób na zdobycie
konkretnych klientów. Jeżeli Twoja strona internetowa jest gotowa do zdobycia
serca klienta (o tym porozmawiamy na początku współpracy) to możesz
w szybki sposób zwiększyć sprzedaż bądź uzyskać leady, czyli kontakty klientów.

Kampanie Google Ads to nie tylko reklamy tekstowe. To również reklamy
produktowe, graficzne, dynamiczne oraz video (w YouTube). Wykorzystamy
cały arsenał reklam Google żeby odnieść z Twoją firmą sukces w Internecie.
Wykorzystaj nasze doświadczenie do zwiększenia przychodów swojej firmy.

O firmie

Reklama w Google Ads to:

Odpowiadanie na potrzeby klientów, którzy poszukują w Internecie konkretnych produktów lub usług (wpisują je w wyszukiwarkę i znajdują Twoją firmę na szczycie listy!)

Konkretne wizyty na Twojej stronie internetowej (płacimy tylko za kliknięcia w reklamy, czyli za konkretne osoby)

Efekty od początku kampanii (jeżeli Twoja strona internetowa jest na to gotowa – o tym wiele agencji nie informuje)

Mierzalne efekty inwestycji w reklamę

Reklamy graficzne wyświetlane osobom, które odwiedziły Twoją stronę

Zwrot z inwestycji na średnim poziomie 500% (średnia naszych klientów z ostatnich 6 miesięcy)

Jak możesz to wykorzystać?

Pokonaj konkurencję w wyszukiwarce Google

Odpowiadaj na zapytania swoich klientów w wyszukiwarce

Bądź firmą pierwszego kontaktu

Nasza oferta prowadzenia działań Google Ads obejmuje:

Audyt strony internetowej pod kątem sprzedaży/pozyskiwania klientów

Reklamy tekstowe w wyszukiwarce

Reklamy graficzne

Reklamy produktowe

Reklamy na YouTube

Przygotowanie analityki strony

Ustawienia kont Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager

Comiesięczne raporty z kampanii

Jak to wygląda w praktyce?

1

Dla ogólnopolskiego sklepu AGD przeprowadziliśmy kampanię produktową w Google Ads. Zainwestowane 13 tys. Złotych zamieniło się w przychód na poziomie 80 000 złotych.

2

Krótka kampania dla sklepu internetowego sprzedającego ekologiczne produkty (zainwestowane 400zł) zamieniła się w przychód na poziomie 5500 tysiąca złotych. Kampania trwała jedynie 2 tygodnie.

Opinie

Justyna Dąbrowska

Szkolenie pozwoliło mi rozwiązać konkretne problemy związane z marketingiem mojej firmy. Dzięki praktycznej wiedzy mogłam tuż po szkoleniu wprowadzić proste rozwiązania, które popchnęły moją firmę do przodu.

Justyna Dąbrowska
Fotografia dziecięca
Bartek Stepniewski

Szkolenie przeprowadzone w bardzo miłej atmosferze a wiedza była poparta na praktycznym doświadczeniu prowadzącego. Uzyskałem również odpowiedzi na nurtujące mnie pytania odnośnie marketingu - zwłaszcza jeśli chodzi o Facebook Ads. Do swojej firmy wniosłem pewne wskazówki, dzięki temu moja agencja pozyskała nowych klientów.

Bartek Stepniewski
Własciciel Agencji Useitly
Maciej Kowal

Bardzo ciekawe doświadczenie. Dzięki szkoleniu poznałem szerokie możliwości nowoczesnego marketingu i dowiedziałem się które rozwiązania skutecznie podniosą sprzedaż w moim sklepie. Właśnie dopasowanie narzędzi, budżetu i grupy docelowej do biznesu były dla mnie bardzo ważnym doświadczeniem.

Maciej Kowal
AGD Warszawa

Etapy współpracy

1

Audyt strony internetowej pod kątem sprzedaży/pozyskiwania klientów.

Na początku współpracy sprawdzimy stronę internetową Twojej firmy. Chcemy, aby potencjalny klient przeszedł ścieżkę zakończoną zakupem bądź kontaktem z Twoją firmą.

2

Wybór odpowiednich dla Twojej firmy reklam w Google Ads.

Kolejnym krokiem będzie dopasowanie możliwości systemu Google Ads do Twojej firmy, celów oraz budżetu kampanii. Wybierzemy najefektywniejsze metody dotarcia do klienta.

3

Przygotowanie analityki strony

Efekty kampanii przedstawiamy w postaci konkretnych liczb, dlatego tak ważne jest prawidłowe ustawienie narzędzi analitycznych. Również przy optymalizacji kampanii jest to niezbędny krok.

4

Ustawienia kont Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager

Prawidłowe ustawienie i połączenie kont ułatwi przeprowadzenie kampanii.

5

Przygotowanie reklam oraz start kampanii

Możemy zaczynać kampanię! Tworzymy reklamy, ustawiamy budżet, odbiorców oraz termin kampanii i startujemy.

6

Bieżące optymalizacje (wydajesz mniej – zarabiasz więcej)

Chcemy zwiększać przychody Twojej firmy, jednocześnie zmniejszając koszty pozyskania klienta. Dzisiejsze możliwości Google Ads pozwalają na optymalizację reklam w dowolnym momencie kampanii.

7

Comiesięczne raporty z kampanii

Przygotujemy na koniec każdego miesiąca raport z efektów prowadzonych działań. Podczas rozmowy będziemy mogli podsumować naszą pracę, a także wyznaczyć dalsze kierunki działania.

FAQ

    • Jeżeli prowadzisz sklep internetowy – jest to obowiązek! Jeżeli chcesz rozwijać swoją firmę powinieneś pamiętać o tym, że Twój klient powinien widzieć Twoją markę wszędzie tam, gdzie szuka produktów lub usług podobnych do Twoich. Właśnie dlatego Google Ads jest bardzo ważnym elementem

    • Jeżeli prowadzisz sklep internetowy – jest to obowiązek! Jeżeli chcesz rozwijać swoją firmę powinieneś pamiętać o tym, że Twój klient powinien widzieć Twoją markę wszędzie tam, gdzie szuka produktów lub usług podobnych do Twoich. Właśnie dlatego Google Ads jest bardzo ważnym elementem

    • Jeżeli prowadzisz sklep internetowy – jest to obowiązek! Jeżeli chcesz rozwijać swoją firmę powinieneś pamiętać o tym, że Twój klient powinien widzieć Twoją markę wszędzie tam, gdzie szuka produktów lub usług podobnych do Twoich. Właśnie dlatego Google Ads jest bardzo ważnym elementem

    • Jeżeli prowadzisz sklep internetowy – jest to obowiązek! Jeżeli chcesz rozwijać swoją firmę powinieneś pamiętać o tym, że Twój klient powinien widzieć Twoją markę wszędzie tam, gdzie szuka produktów lub usług podobnych do Twoich. Właśnie dlatego Google Ads jest bardzo ważnym elementem

    • Jeżeli prowadzisz sklep internetowy – jest to obowiązek! Jeżeli chcesz rozwijać swoją firmę powinieneś pamiętać o tym, że Twój klient powinien widzieć Twoją markę wszędzie tam, gdzie szuka produktów lub usług podobnych do Twoich. Właśnie dlatego Google Ads jest bardzo ważnym elementem

    • Jeżeli prowadzisz sklep internetowy – jest to obowiązek! Jeżeli chcesz rozwijać swoją firmę powinieneś pamiętać o tym, że Twój klient powinien widzieć Twoją markę wszędzie tam, gdzie szuka produktów lub usług podobnych do Twoich. Właśnie dlatego Google Ads jest bardzo ważnym elementem

kontakt

Dawid Czoska

- Strateg Adsów w Marketing DC

Skontaktuj się ze mną: 506 600 626

Co jeszcze oznacza Marketing Dla Ciebie?