Content Marketing

Zwiększ przychody efektywnym Content Marketingiem

Content Marketing to klucz do serca Twojego klienta. Prawidłowo prowadzona
komunikacja sprawia, że klient dostrzega w Twoich treściach rozwiązanie
swoich problemów. Dzięki temu czuje się obdarowany i bardzo często w
ramach podziękowania dokonuje zakupu Twoich produktów.

Ty też na pewno wolałbyś kupić u firmy, która pomogła Tobie
w rozwiązaniu problemu, np. wpisem na blogu.
Wykorzystaj nasze doświadczenie do zwiększenia przychodów swojej firmy.

O firmie

Reklama w Google Ads to:

Odpowiadanie na potrzeby klientów, którzy poszukują w Internecie konkretnych produktów lub usług (wpisują je w wyszukiwarkę i znajdują Twoją firmę na szczycie listy!)

Konkretne wizyty na Twojej stronie internetowej (płacimy tylko za kliknięcia w reklamy, czyli za konkretne osoby)

Efekty od początku kampanii (jeżeli Twoja strona internetowa jest na to gotowa – o tym wiele agencji nie informuje)

Mierzalne efekty inwestycji w reklamę

Reklamy graficzne wyświetlane osobom, które odwiedziły Twoją stronę

Zwrot z inwestycji na średnim poziomie 500% (średnia naszych klientów z ostatnich 6 miesięcy)

Jak możesz to wykorzystać?

Zostań ekspertem w swojej branży

Zbuduj wysoką świadomość swojej marki

Sprzedawaj słowem

Nasza oferta prowadzenia działań Content Marketingu obejmuje

Strategia komunikacji

Optymalizacja treści na stronie internetowej

Promocja treści w Social Media

Zbudowanie skutecznych lejków sprzedażowych

Influence Marketing

Comiesięczne raporty z kampanii

Jak to wygląda w praktyce?

1

Tworząc naszego Bloga Dla Ciebie zyskaliśmy 5 klientów biznesowych, którzy zaczynali rozmowę z nami od słów: ,,Witam, widziałem te Wasze fajne porady i zdecydowałem się napisać…’’. Z wpisów na bloga zyskaliśmy naszych najwierniejszych klientów, którzy doceniają naszą specjalistyczną wiedzę.

Opinie

Justyna Dąbrowska

Dawid z Marketing DC rozwiązał konkretne problemy związane z marketingiem mojej firmy. Dzięki praktycznej wiedzy mogłam tuż po szkoleniu wprowadzić proste rozwiązania, które popchnęły moją firmę do przodu.

Justyna Dąbrowska
Fotografia dziecięca
Bartek Stepniewski

Szkolenie przeprowadzone przez Dawida w bardzo miłej atmosferze a wiedza była poparta na praktycznym doświadczeniu prowadzącego. Uzyskałem również odpowiedzi na nurtujące mnie pytania odnośnie marketingu - zwłaszcza jeśli chodzi o Google Ads. Do swojej firmy wniosłem pewne wskazówki, dzięki temu moja agencja pozyskała nowych klientów.

Bartek Stepniewski
Własciciel Agencji Useitly
Maciej Kowal

Dzięki współpracy z Dawidem przestałem się martwić o przychody mojego sklepu. Wysokie zwroty z kampanii Google Ads zapewniają mi comiesięczny dopływ nowych klientów i wysoką sprzedaż. Dawid odwiedził mnie w Warszawie, gdzie mogliśmy spokojnie przegadać współpracę. Indywidualne podejście i brak ,,agencyjnego'' podejścia do klienta to również atuty Dawida.

Maciej Kowal
AGD Warszawa

Etapy współpracy

1

Opracowanie strategii komunikacji

Wybierzemy cele marketingowe, określimy grupę docelową oraz pozycjonowanie marki w Internecie.

2

Wybór rodzaju treści

Blog firmowy, kanał na YouTube, live na Facebooku? Podpowiemy co dla Twojej branży działa najlepiej.

3

Plan komunikacji

Zaplanujemy lejki sprzedażowe, a następnie stworzymy plan komunikacji. Dzięki temu nasze działania będą zawsze zgodne z przyjętą strategią.

4

Promocja treści

Jak dotrzeć z Content Marketingiem do klientów? Wykorzystamy obecne możliwości Social Media, wyszukiwarki Google oraz Influence Marketingu do promocji Twojej treści.

5

Comiesięczne raporty z kampanii

Przygotujemy na koniec każdego miesiąca raport z efektów prowadzonych działań. Podczas rozmowy będziemy mogli podsumować naszą pracę, a także wyznaczyć dalsze kierunki działania.

FAQ

    • Jeżeli w Twojej branży pozycja eksperta ma znaczenie to bezwzględnie powinieneś postawić na Content Marketing. Blog firmowy czy video generuje
      wówczas konkretne przychody.

    • Jeżeli w Twojej branży pozycja eksperta ma znaczenie to bezwzględnie powinieneś postawić na Content Marketing. Blog firmowy czy video generuje
      wówczas konkretne przychody.

    • Jeżeli w Twojej branży pozycja eksperta ma znaczenie to bezwzględnie powinieneś postawić na Content Marketing. Blog firmowy czy video generuje
      wówczas konkretne przychody.

    • Jeżeli w Twojej branży pozycja eksperta ma znaczenie to bezwzględnie powinieneś postawić na Content Marketing. Blog firmowy czy video generuje
      wówczas konkretne przychody.

    • Jeżeli w Twojej branży pozycja eksperta ma znaczenie to bezwzględnie powinieneś postawić na Content Marketing. Blog firmowy czy video generuje
      wówczas konkretne przychody.

kontakt

Dawid Czoska

- Strateg Adsów w Marketing DC

Skontaktuj się ze mną: 506 600 626

Co jeszcze oznacza Marketing Dla Ciebie?