Content Marketing

Zwiększ przychody efektywnym Content Marketingiem

Content Marketing to klucz do serca Twojego klienta. Prawidłowo prowadzona
komunikacja sprawia, że klient dostrzega w Twoich treściach rozwiązanie
swoich problemów. Dzięki temu czuje się obdarowany i bardzo często w
ramach podziękowania dokonuje zakupu Twoich produktów.

Ty też na pewno wolałbyś kupić u firmy, która pomogła Tobie
w rozwiązaniu problemu, np. wpisem na blogu.
Wykorzystaj nasze doświadczenie do zwiększenia przychodów swojej firmy.

O firmie

Reklama w Google Ads to:

Odpowiadanie na potrzeby klientów, którzy poszukują w Internecie konkretnych produktów lub usług (wpisują je w wyszukiwarkę i znajdują Twoją firmę na szczycie listy!)

Konkretne wizyty na Twojej stronie internetowej (płacimy tylko za kliknięcia w reklamy, czyli za konkretne osoby)

Efekty od początku kampanii (jeżeli Twoja strona internetowa jest na to gotowa – o tym wiele agencji nie informuje)

Mierzalne efekty inwestycji w reklamę

Reklamy graficzne wyświetlane osobom, które odwiedziły Twoją stronę

Zwrot z inwestycji na średnim poziomie 500% (średnia naszych klientów z ostatnich 6 miesięcy)

Jak możesz to wykorzystać?

Zostań ekspertem w swojej branży

Zbuduj wysoką świadomość swojej marki

Sprzedawaj słowem

Nasza oferta prowadzenia działań Content Marketingu obejmuje

Strategia komunikacji

Optymalizacja treści na stronie internetowej

Promocja treści w Social Media

Zbudowanie skutecznych lejków sprzedażowych

Influence Marketing

Comiesięczne raporty z kampanii

Jak to wygląda w praktyce?

1

Tworząc naszego Bloga Dla Ciebie zyskaliśmy 5 klientów biznesowych, którzy zaczynali rozmowę z nami od słów: ,,Witam, widziałem te Wasze fajne porady i zdecydowałem się napisać…’’. Z wpisów na bloga zyskaliśmy naszych najwierniejszych klientów, którzy doceniają naszą specjalistyczną wiedzę.

Opinie

Justyna Dąbrowska

Dawid z Marketing DC rozwiązał konkretne problemy związane z marketingiem mojej firmy. Dzięki praktycznej wiedzy mogłam tuż po szkoleniu wprowadzić proste rozwiązania, które popchnęły moją firmę do przodu.

Justyna Dąbrowska
Fotografia dziecięca
Bartek Stepniewski

Szkolenie przeprowadzone przez Dawida w bardzo miłej atmosferze a wiedza była poparta na praktycznym doświadczeniu prowadzącego. Uzyskałem również odpowiedzi na nurtujące mnie pytania odnośnie marketingu - zwłaszcza jeśli chodzi o Google Ads. Do swojej firmy wniosłem pewne wskazówki, dzięki temu moja agencja pozyskała nowych klientów.

Bartek Stepniewski
Własciciel Agencji Useitly
Maciej Kowal

Bardzo ciekawe doświadczenie. Dzięki współpracy poznałem szerokie możliwości nowoczesnego marketingu i dowiedziałem się które rozwiązania skutecznie podniosą sprzedaż w moim sklepie. Właśnie dopasowanie narzędzi, budżetu i grupy docelowej do biznesu były dla mnie bardzo ważnym doświadczeniem.

Maciej Kowal
AGD Warszawa

Etapy współpracy

1

Opracowanie strategii komunikacji

Wybierzemy cele marketingowe, określimy grupę docelową oraz pozycjonowanie marki w Internecie.

2

Wybór rodzaju treści

Blog firmowy, kanał na YouTube, live na Facebooku? Podpowiemy co dla Twojej branży działa najlepiej.

3

Plan komunikacji

Zaplanujemy lejki sprzedażowe, a następnie stworzymy plan komunikacji. Dzięki temu nasze działania będą zawsze zgodne z przyjętą strategią.

4

Promocja treści

Jak dotrzeć z Content Marketingiem do klientów? Wykorzystamy obecne możliwości Social Media, wyszukiwarki Google oraz Influence Marketingu do promocji Twojej treści.

5

Comiesięczne raporty z kampanii

Przygotujemy na koniec każdego miesiąca raport z efektów prowadzonych działań. Podczas rozmowy będziemy mogli podsumować naszą pracę, a także wyznaczyć dalsze kierunki działania.

FAQ

    • Jeżeli w Twojej branży pozycja eksperta ma znaczenie to bezwzględnie powinieneś postawić na Content Marketing. Blog firmowy czy video generuje
      wówczas konkretne przychody.

    • Jeżeli w Twojej branży pozycja eksperta ma znaczenie to bezwzględnie powinieneś postawić na Content Marketing. Blog firmowy czy video generuje
      wówczas konkretne przychody.

    • Jeżeli w Twojej branży pozycja eksperta ma znaczenie to bezwzględnie powinieneś postawić na Content Marketing. Blog firmowy czy video generuje
      wówczas konkretne przychody.

    • Jeżeli w Twojej branży pozycja eksperta ma znaczenie to bezwzględnie powinieneś postawić na Content Marketing. Blog firmowy czy video generuje
      wówczas konkretne przychody.

    • Jeżeli w Twojej branży pozycja eksperta ma znaczenie to bezwzględnie powinieneś postawić na Content Marketing. Blog firmowy czy video generuje
      wówczas konkretne przychody.

kontakt

Dawid Czoska

- Strateg Adsów w Marketing DC

Skontaktuj się ze mną: 506 600 626

Co jeszcze oznacza Marketing Dla Ciebie?